Our Services

Por que Contratarnos

Nuestros agentes cuentan con una excelente preparación sobre productos y servicios; Además de nuestra filosofía de win to win, teniendo en cuenta los estándares de calidad de atención al cliente que su empresa requiere.

Habilidades generalizadas de nuestro equipo teleoperador.

  • Gran fluidez verbal
  • Proactividad
  • Flexibilidad para el desempeño de las funciones
  • Generación de confianza y habilidad para el cierre
  • Destreza manual en el manejo del teclado
  • Versatilidad y empatía con el cliente
  • Tolerancia a la frustración
  • Lealtad a la empresa
  • Autosuficiencia en la resolución de problemas en los clientes
  • Iniciativa y agresividad comercial
  • Capacidad de comunicación, Amabilidad, Credibilidad, Persuasión y Perseverancia

Banking Experts

  • Inbound Services.- Through its 1800 service line of excellent quality and we take advantage of the call to generate cross sales and basic intelligence.
  • Outbound Sales.- TC, Insurance and Other Banking Products.
  • Help Desk.- Resolving problems and queries HR: Payment dates for utilities, vacations, internal information, permits, settlements, dates of events and others.
  • Attention 24/7. Connected to the systems of the banks: TC locks, closing of accounts, consultation of balances, etc.
  • We also support you in improving and keeping updated your customer databases, which normally in institutions with high volume of clients is a problem since they handle a lot of outdated information.

Channels

We do this through different channels and we measure the effectiveness in real time: SMS, Chat2Center (WhatsApp Business), Bot System Campaign, Web App, E-Mailing and Voice.